Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
13.4.2005, Petr Hájek, aktualita
Společnosti IBM Japan a Sanyo se spojily za účelem dokončení projektu, jehož cílem je co nejdříve uvést technologii palivových článků do notebooků. Sanyo již vyvinulo systém zahrnující jak tradiční LiIon baterii, tak i palivový článek, který...
danno (337) | 14.4.20057:50
tak ma napadlo,co by asi tak vazila druha Li­-Po bateria co by pridala dalsie 4 hodiny k vydrzi , mozno aj menej ako 2 kg.
Odpovědět0  0
MageLLaN | 13.4.200512:07
Tato technologie palivovych clanku se mi zatim moc nelibi..... podle me by bylo zatim lepsi, kdyby radeji snizovali spotrebu jednotlivych komponent. Je mi jasne, ze vyvoj jde kupredu ve vsem...jen tak dal, ale tahat sebou neco s metanolem se mi opravdu nechce.
Odpovědět0  0
Sunki (20) | 13.4.20059:24
No tá spotrebaj je trochu privisoká 130ccm na 8 hodín prevácky kancl notebooku je trochu priveľa. To aby som všade zo sebou vláčil kanister a vozíček na notebook. Ten etyl abo na co to chodí tiež není najlacnejší.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.